blogy logo
login PRIHLÁS SA
BLOG peter
ČLÁNKY
DISKUSIE
SLEDOVAŤ BLOG
Vitajte na mojom blogu
peter5number



F.E.A.R. - galéria
pridal peter5number 3.5. 2006 o 18:48

Kochajte sa :-)...takto mi to šľapalo na 800x600 pri mojom špecifickom nastavení. Pri grafickom teste (čo sa spúšťa v grafických nastaveniach) som mal priemerné fps 23. Ja viem, optimálne je vraj 25 no ono je to dosť dobre hrateľné a frame mi aj tak nedržal stále rovnako. Zvyčajne som mal okolo 30fps, no pri tuhých súbojoch (napr. s tým mohutným hnedým obrnencom) mi šiel frame aj na takých 5-8. Niekedy zas stúpol až na 50fps. Výbuchy nemali na frame takmer žiadny vplyv, najviac ho ovplyvňovalo prostredie. Rozumej, 256RAM veľa neutiahne, a ešte k tomu minimum sa udáva 512MB. Problém však nastal iba pri načítavaní väčších lokácií (napr. vtedy po zostrelení Vášho vrtuľníka). Textúry by si žiadali teda aspoň tých 512RAM, no ako som vravel, treba si všetko poriadne ponastavovať. DirectX 8 réžim ak ste majiteľom staršej karty dosť pomôže, zvláštne je však, že oficiálne hra podporuje od ati karty 9000 a od 9500 vyššie, no a od nvidie je to GF4 Ti a od GF5900 vyššie. Zvláštne, že je vynechaná takmer celá FX séria ale zato staručičká Titánka sa tam drží (výkonom je však vraj lepšia ako niektoré FX karty). Hru však rozbeháte aj na "nepodporovaných" kartách série FX alebo Radeone 9200, vtedy však treba ten spomínaný DX8 réžim. Ostatne v readme sa píše, že hru spustíte aj na týchto kartách, no potom môže dojsť k rôznym chybám v grafike alebo zníženiu výkonu a pod. Na karte bez podpory pixel shaderov však už hru vôbec nespustíte (ako napr. GF4 MX). Na záver odporúčam mať aspoň na "medium" časticové efekty, detaily efektov, detaily modelov, tiene a shadery. Efekt vodnej hladiny nie je až taký podstatný, keďže moc sa s vodou nestretnete a nastavenie kvality textúr závisí od veľkosti vašej RAM. Anti-aliasing ani Anizotropné Filtrovanie si na Ati 9600pro ja dovoliť nemôžem, inak mäkké tiene odporúčam pre len pre karty s podporou pixel shaderov 3.0 (spustíte ich aj na 2.0, no výkon ide rapídne dole, závisí to aj od zostavy). Zvyšné nastavenia detailov svetiel alebo volumetrického nastavenia som nechal radšej na minime, čo ešte tak môže zaujať je detailnosť prostredia alebo mŕtvol (ktoré sa na minime pár sekúnd po smrti vyparia). To je asi tak všetko, ako dobrý benchmark Vám poslúži demo, ktoré by ste mali vyskúšať, pretože neobsahuje presne daný level z plnej hry, ale je akýmsi zlepencov viacerých levelov. Posledné vec je fyzika, tú som nechal na medium a myslím, že za to ako sa predmety správajú sa autori nemusia hanbiť, takže pri fyzike stačí aj stredné nastavenie.



Prístupov 3912
Kvalita článku
hlasov 0

PRÍSPEVKY
SLEDOVAŤ
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Prihláste sa, alebo použite facebook login facebook login
ĎALŠIE ČLÁNKY V BLOGU
NFS: Carbon - galéria
[ 21.11.2006] (príspevkov 2)
F.E.A.R. - galéria
[ 3.5.2006] (príspevkov 9)
MAX PAYNE 2 - The end
[ 9.3.2006] (príspevkov 4)
Profil osobnosti
[ 22.1.2006] (príspevkov 3)
TOP hry roku 2005
[ 21.1.2006] (príspevkov 4)
POP3: Kde sú life-upy?
[ 18.1.2006] (príspevkov 0)
POP3: Záverečný súboj
[ 7.1.2006] (príspevkov 0)
POP3: Súboj proti dvom bossom naraz
[ 7.1.2006] (príspevkov 0)
POP3: Súboj s druhým bossom
[ 7.1.2006] (príspevkov 1)
POP3: Súboj s prvým bossom
[ 6.1.2006] (príspevkov 7)